så jävla ovärt!

Idag har jag varit på USÖ, på mitt.. vänta.. mäste räkna efter... sju miljoner, trehundrafemtiåttatusen tvåhundrafjärde återbeök. Nu med lite tur kan man snart börja med vuxenmys igen. Jorå, de finns en rätt ordentlig baksida med barnafödande också.
Men! Med lite tur nu (kom igeeeen nu Gud!) så behöver jag inte lägga mig i den där stolen förrns det är dags för att kolla eventuella cellförändringar igen, och det är ju typ nästa år tror jag. Fick träffa en supergullig utländsk läkare som verkligen såg till att jag förstod vad hon pratade om, hon tillochmed ritade och förklarade (och det mina vänner, borde även svenska läkare göra ibland!). Men, när vi väntade på sköterskan som skulle komma med bedövningen blev det lite jobbig stämning, det är svårt att känna sig bekväm med småsnack i en gynstol....

Nåja. Åkte till jobbet när allt var klart.
Och när jag åkte hem nu ikväll insåg jag att jag inte loggat ut från parkeringen.
O-r-k-a! Hundra spänn åt helvete. Nu måste jag lära mig att ta med mig småpengar när jag parkerar på USÖ, det gick ju åt helvete med utloggningen för ett år sedan när vi åkte hem från BB också :)


Annars är jag hungrig.
Eller, alltså.. Jag har precis ätit spagetti och köttfärssås.
Men jag är så inihelsike sugen på sushi!
Har diskuterat lite med en killkompis på facebook angående Naturskydsverkets undersökning om hotade fiskarter på sushirestauranger. Följden blev att jag nu är så sugen på sushi att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Eller jo, det vet jag, till Eastwest.
Något annat jag är sugen på är en kväll på Indigo, en tapasrestaurang här i stan. Har inte testat, men abra hört gott om den. Vi var förreste där en gång Eric och jag, men då hade köket stängt... tror vi hade varit på bio eller något sånt. Nåja, gott vin hade de åtminstone :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hummm... Naturskyddsverket??? Vän av ordning undrar naturligtvis om det är Naturvårdsverket eller Naturskyddsföreningen fröken Nilsson refererar till? ;)

2011-09-28 @ 00:44:46
Postat av: Emma

Äsch, det ska vän av ordning inte tänka så mycket på! (sammanslagning snart har jag... eeh.. hört. du vet, trafikverketkomplex) Naturskyddsföreningen då!! :D

2011-09-28 @ 21:06:48
Postat av: frida

Indigo lät mums. Hojta om du vill ha sällskap! Bio lät inte heller helt dumt. Gynundersökningar och förbjuden fisk kan jag dock leva utan.

2011-09-29 @ 16:52:54
URL: http://mittegetlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0