Det däringa veckopusslet

Nu jäklar.

Ikväll ska E och jag på informationsmöte på Alvas dagis.
D_A_G_I_S
(okej, förskola då..)

Hur är det möjligt att vi redan är där?
Och nu börjar det riktiga livet igen, efter drygt 15 månader skall hela familjen anpassas in i vardagspusslet - med hämtning, lämning, läggning och däremellan någonstans matlagning och städning.
Nu skulle jag vilja ha en bok, bebislivet har jag levt i en bubbla, har varit grymt bortskämd av sambon och försökt göra rätt för mig sedan när vi bytte platser.
Men nu kommer ingen vara hemma på dagarna längre utan nu måste det planeras.
Och det vet ju alla som försökt att planeringar håller i ungefär 2 veckor, sedan går det snabbt utför.

Så det ska bli hemskt spännande att se vad som händer.
Menne... som sagt.
Hör gärna av er om ni har någon handbok i ämnet vardagspussel...

Kommentarer
Postat av: Karin

Får du tag på någon handbok är jag väldans intresserad att ta del av den! Fattar inte riktigt hur vi ska få ihop det här! Kontroll-trollet inom mig är nära ett sammanbrott!

2012-01-11 @ 16:22:11
Postat av: Emma

Haha jag förstår det Karin, med tanke på att jag är en aning stressad över det också!

2012-01-12 @ 10:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0