Den senaste veckans bravader.

Halleluja!
Redan slut på en hel vecka? Vad händer? JAG HINNER INTE MED!

Vi har boat in oss i nya lägenheten den senaste veckan, spannat lite, tänkt lite, kollat på alla möjliga möbelhemsidor.
Tänkt på gardiner.
Ni som känner mig borde vid det här laget veta att gardiner och jag funkar bäst när de kommer i helt rätt mått från affären. Väldigt få gardiner gör just det, vilket betyder att jag ibland får för mig att lägga upp gardinerna.

Nu har jag inte fått för mig att jag ska lägga upp gardiner.
Nu har jag fått för mig att jag ska SY gardiner.
Vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte lära av mina misstag?

Nåväl, medan jag väntar på att filmen vi ska se ikväll ska gå igång, kan ni få se en bildbonanza från förra helgen när vi flyttade. Inklusive flyttkarlar och bilder på lägenheten.









God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0