TUTTCHOCK

Kära vänner och hjärtliga bekanta.

Jag har spenderat pengar på mig själv.

Japp. Ni läste rätt, jag har den senaste veckan spenderat i mig själv. Två par skor (ett par för träning, ett par glatt gröna Converse) och jag har införskaffat de första behåarna sedan graviditeten och amningen var finito.
Nepp.
Ni har helt fattat, det är INTE gratis att investera i sig själv.
Men fan vad skönt det är att ha gjort det.
Vet inte när jag handlade något jag behövde sist.

Jag har försökt skaffa nya behåar länge, inget av det jag ägt har suttit bra och när jag har gått in i provrummet har jag antingen haft Alva skrikande utanför (lätt stressande) eller inte vetat ens vilken kupa jag egentligen borde ha.
Så, jag gick in på Triumph på Marieberg och sa hjälp.
Och expediten tittade på mig, måttade runt och sade
"ja, större än 75 ska du verkligen inte ha. Vad tror du om D-kupa?"
-Tja, sist jag köpte bh var det B-kupa...

Det slutade med två nya raringar i storlek 70E.
70E.



Är jag alltså en E-kupa?
Jag har fortfarande inte smält detta, varken att jag är 70 i omkrets eller att jag är E-kupa.

Döm själv, nu ska jag äta pizza på picknickfilten framför tvn med min älskling :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson

Holy kanoly!! Ja säger ju det!! Riktiga bhar är sända från något underbart ställe :D

2012-03-30 @ 22:58:32
URL: http://rainbowsforever.blogg.se/
Postat av: Fraupels

Det enda som chockar mig är att du inte köpt ordentlig bh förenst nu. Kvinna!!

2012-04-05 @ 10:22:17
URL: http://fraupels.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet..

Är så himla dålig på att investera i mig själv!

2012-04-05 @ 19:31:32
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0