Känner ni peppen?

Sitter och försöker förmig mig att lyfta rumpan från stolen.

Jag tänkte så tidigt som igår att jag skulle sticka iväg och gymma lite efter jobbet idag (hem och pussa barnet i säng bara), men nu har jag svårt att få iväg mig.
Jag är trött (dålig ursäkt, jag vet att jag blir pigg när adrenalinet kommer igång enfter uppvärmningen), det har varit mycket på jobbet (dålig ursäkt, jag skulle behöva rasta av mig lite frustration. Dessutom är det mycket pappersgöra och sitta still som tar tid nu), jag har inte ätit något sedan lunch (dålig ursäkt, chefen köpte både hamburgare och glass idag. Tiptopstruten klämde jag i mig tjugo i sex).

På med träningskläder, klämma en banan och iväg till Friskis.

RÖR PÅ DIG KVINNA!

Kommentarer
Postat av: Fraupels

Kunde inte sagt det själv. (sittandes i soffan ätandes godis)

2012-05-14 @ 19:33:03
URL: http://fraupels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0